مطالب مرتبط:
اتصال سومین خروجی فاضلاب ایستگاه مترو به اگوی شهری
با کمترین تنش آبی از تابستان 1403 عبور می کنیم/ 157 پروژه آبرسانی و فاضلاب شهری و روستایی در دهه فجر به بهره برداری می رسد
اتصال غرب کشور به بنادر جنوب/ بارگیری نخستین محموله ریلی از سنندج به بنادر جنوبی
گمرک ایستگاه راه آهن نیک پسندی محل تخلیه خودروهای وارداتی
اتصال ریلی غرب کشور به بنادر جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 15:402024-01-24اقتصادي

اتصال سومین خروجی فاضلاب ایستگاه مترو به فاضلاب شهری


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: طرح اتصال خروجی فاضلاب ایستگاه های مترو به شبکه فاضلاب شهری به ایستگاه سوم رسید.

- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: طرح اتصال خروجی فاضلاب ایستگاه های مترو به شبکه فاضلاب شهری به ایستگاه سوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود درستی در این باره افزود: اتصال سیستم فاضلاب در ایستگاه های مترو در فاز اول برای 16 ایستگاه با اتصال ایستگاه شهدای هفتم تیر از اردیبهشت ماه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اتصال خروجی فاضلاب شهر زیرزمینی به شبکه فاضلاب شهری کار بزرگی است که بعد از گذشت نزدیک به ربع قرن از بهره برداری مترو، امسال در ایستگاه شهدای هفتم تیر در خط یک و حسین آباد و قائم در خط سه انجام شده است، گفت: ایستگاه های شهید باقری، میدان صنعت، ارم سبز، میدان انقلاب اسلامی، ابن سینا، پیروزی، شادمان، جوادیه، کمیل، رودکی، صدر، قیطریه و میدان حر نیز طی این پروژه به شبکه فاضلاب شهری خواهند پیوست.

درستی تصریح کرد: در متروی تهران به عنوان یک حمل و نقل پاک رسیدگی به مسائل زیست محیطی را سر لوحه کار خود قرار داده ایم و با انجام این مهم تلاش داریم تا نشان دهیم موضوعات زیست محیطی یکی دیگر از اهداف مهم شرکت بهره برداری مترو در حوزه خدمات رسانی به شهروندان است.


برچسب ها: ایستگاه - فاضلاب - ایستگاه های مترو - فاضلاب شهری - شرکت بهره برداری مترو - بهره برداری - شبکه فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

اتصال سومین خروجی فاضلاب ایستگاه مترو به فاضلاب شهری

اتصال سومین خروجی فاضلاب ایستگاه مترو به فاضلاب شهری