مطالب مرتبط:
مجری طرح کشت فراسرزمینی منصوب شد
مجری طرح کشت فراسرزمینی منصوب شد
فیلم| خبرهای مهم افغانستان
غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان دیدار کرد
درگیری مرزی میان افغانستان و پاکستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 08:152024-01-21اقتصادي

قرارداد کشت فراسرزمینی با افغانستان فراهم شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در خصوص توسعه کشت فراسرزمینی گفت: در تلاش هستیم با کشور افغانستان قرارداد توسعه کشت فراسرزمینی برای محصول چغندرقند ببندیم که در کشور آن ها و چه با استفاده از کشاورزان افغانستانی و یا کشاورزان خراسان جنوبی، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در خصوص توسعه کشت فراسرزمینی گفت: در تلاش هستیم با کشور افغانستان قرارداد توسعه کشت فراسرزمینی برای محصول چغندرقند ببندیم که در کشور آن ها و چه با استفاده از کشاورزان افغانستانی و یا کشاورزان خراسان جنوبی، محصول چغندرقند کشت و به ایران نیز صادر شود.

مهدی جعفری گفت: قیمت مرغ در خراسان جنوبی در حال کاهش است و با افزایش تولید و متعادل شدن عرضه و تقاضا، قیمت ها کمتر هم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه جوجه ریزی درا ستان 110 درصد محقق شده و جزو استان های سبز در این خصوص هستیم، افزود: بیشتر تمرکز ما بر ایام ماه رمضان و عید است تا شاهد کاهش قیمت ها باشیم.

وی در خصوص برنامه های سازمان اظهار کرد: تا کنون 6 هزار و 243 فقره سند برای اراضی کشاورزی استان صادر شده که 83 درصد از مدت مشابه پارسال بیشتر است.


برچسب ها: خراسان جنوبی - کشت فراسرزمینی - فراسرزمینی - افغانستان - خراسان - سازمان جهاد کشاورزی - جنوبی
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد کشت فراسرزمینی با افغانستان فراهم شد

قرارداد کشت فراسرزمینی با افغانستان فراهم شد