مطالب مرتبط:
ستاره جدید استقلال چه ارزشی دارد؟
کشف عرضه خارج از شبکه 8 تن آرد حمایتی در شهرستان راسک
انگیزه جهادی و انقلابی راه حل مشکلات داخلی است
شبکه جمع آوری آب های سطحی در غرب تهران احداث می شود
حساسیت در برابر دشمن شاخصه انقلابی گری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 18:002024-02-04سياسي

شبکه منسجم هنرمندان انقلابی و ارزشی ایجاد می شود


جانشین بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از ایجاد شبکه منسجم هنرمندان انقلابی و ارزشی در استان خبر داد و گفت: یک هنرمند پیام رسان فرازمانی و فرامکانی است و هنر او تولید پیامی ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احد امیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به اهمیت تربیت هنرمند تراز انقلاب و تاثیرگذاری آن در ترویج مفاهیم متعالی انقلاب اظهار کرد: هنرمندان با دریافت تخصص های هوشمندانه می توانند به عنوان افسران عالی رتبه جنگ نرم سهم خود را به هنر انقلابی ادا کنند.

وی با بیان اینکه هنرمند باید از اخلاق اسلامی برخوردار بوده و فضیلت، برابری و مفاهیم بلند انسانی را در حوزه هنر محقق کند گفت: رسیدن به کیفیت برتر در تولیدات موضوعی است که باید مدام مد نظر هنرمند انقلابی باشد.

جانشین بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سبک کارامد کردن تشکیلات هنرمندان باید در دستور کار قرار گیرد تصرح کرد: پایه ریزی تفکر هنرمند بر مبنای شناخت دشمن می تواند در ارائه آثار مقابله ای با آن اثرگذار باشد.

وی اساسی ترین عنصر حیاتی دشمن شناسی را اشراف اطلاعاتی نسبت به مواضع استکبار عنوان کرد و با تاکید بر لزوم رفع نقایص و کمبودهای حوزه تفکری و اندیشه ورزی در بین هنرمندان گفت: مها


برچسب ها: هنرمند - انقلاب - انقلابی - هنرمندان - به گزارش خبرگزاری فارس - خبرگزاری فارس - سپاه
آخرین اخبار سرویس:

شبکه منسجم هنرمندان انقلابی و ارزشی ایجاد می شود

شبکه منسجم هنرمندان انقلابی و ارزشی ایجاد می شود