مطالب مرتبط:
ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس / رانندگان عجله نکنند
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس
وضعیت راه ها / از مسدودبودن جاده چالوس تا ترافیک سنگین در 7 جاده اصلی
ترافیک پرحجم و روان در جاده های مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 19:252024-02-09اجتماعي

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس، - ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و با ایجاد گره ترافیکی شاهد پس زدگی بار ترافیکی در این محور هستیم.

وی گفت: با اتمام تعطیلات چند روزه اخیر هموطنان بدون در نظر گرفتن مدیریت زمان سفر بازگشت خود را آغاز کردند و طی ساعات آینده شاهد ترافیک های بیشتری در شرق استان خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: هم اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن و غیره وجود دارد.

سرهنگ کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق سنگین درجریان بوده و در برخی نقاط این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم اما هموطنان به مرور و به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.


برچسب ها: شرق استان تهران - ترافیک - بار ترافیکی - ترافیکی - استان تهران - تهران - استان
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت