مطالب مرتبط:
لزوم توجه مسئولان به جایگاه نماز و تبیین آن در ادارات
تغییر ساعت کاری ادارات در زمستان 1402؟
ناکامی بیل گیتس و ایلان ماسک در ادارات ایران
تاخیر یک ساعت و نیمه در فعالیت ادارات ایلام
فعالیت ادارات شهرستان های شمال استان ایلام با تاخیر آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 13:502024-01-28سياسي

نماز اولویت مدیران ادارات قرار گیرد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: کردستان ظرفیت لازم برای برگزاری اجلاسیه نماز را دارد و باید پیگیری این مهم باشیم تا پربارتر برگزار شود.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: کردستان ظرفیت لازم برای برگزاری اجلاسیه نماز را دارد و باید پیگیری این مهم باشیم تا پربارتر برگزار شود.

عبدالله رشیدی پور، امروز یکشنبه 8 بهمن در نشست ستاد اقامه نماز که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، بر اهمیت جایگاه نماز در جامعه اشاره کرد و گفت: مدیران جمهوری اسلامی در اقامه نماز، الگوی جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه نماز باید در اولویت مدیران رؤسای ادارات قرار گیرد، افزود: جلسات شورای اقامه نماز استان، شهرستان ها و دستگاه های اجرایی به صورت منظم و مستمر با محوریت مدیران ارشد دستگاه ها انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان بر ضرورت گسترش ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در ادارات و اماکن عمومی این استان تأکید و بیان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه، خانواده ها، نهادهای آموزشی و ادارات نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به لزوم توجه مسئولان به جایگاه نماز و اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات گفت: حقوقی که برای ائمه جمعه در بودجه امسال تصویب شده است، با


برچسب ها: کردستان - منابع انسانی - توسعه مدیریت - استانداری کردستان - نماز - برگزار - اقامه نماز
آخرین اخبار سرویس:

نماز اولویت مدیران ادارات قرار گیرد

نماز اولویت مدیران ادارات قرار گیرد