مطالب مرتبط:
آمادگی مجلس برای رفع موانع پیش روی صندوق ذخیره فرهنگیان
انتخاب نمایندگانی کارآمد در مجلس مسیر رفع مشکلات کشور را شتاب می دهد
داوطلبان مجلس وعده غیرقابل اجرا ندهند/ موانع مشارکت در انتخابات آسیب شناسی شود
آمادگی مردم و مسئولان یزد برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن
میزان آمادگی جسمانی استاندار آذربایجان غربی خبرساز شد| هنرنمایی آقای استاندار با نانچیکو!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 14:352024-02-10سياسي

آمادگی مجلس برای رفع موانع پیش روی صندوق ذخیره فرهنگیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عزت الله اکبری تالار پشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دیدار با محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان آمادگی کامل مجلس را برای حمایت از اهداف و برنامه ها ورفع موانع پیش روی صندوق ذخیره به .

- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس با تمام توان آماده است در جهت بهبود معیشت جامعه بزرگ فرهنگیان، ظرفیت های صندوق ذخیره را برای بهره وری بیشتر فعال نماید و موانع پیش روی این نهاد مالی و اقتصادی را بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عزت الله اکبری تالار پشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دیدار با محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان آمادگی کامل مجلس را برای حمایت از اهداف و برنامه ها ورفع موانع پیش روی صندوق ذخیره به منظور رشد و تعالی این مجموعه متعلق به فرهنگیان اعلام کرد.

در این دیدار که در محل صندوق ذخیره فرهنگیان برگزارشد، عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به محسن احمدی مدیرعامل جدید صندوق برای وی در تحقق اهداف تعیین شده، عمل به خواسته ها و مطالبات فرهنگیان معزز و رشد و اعتلای صندوق ذخیره آرزوی موفقت نمود.


برچسب ها: کمیسیون صنایع و معادن مجلس - صندوق ذخیره - کمیسیون صنایع و معادن - صندوق ذخیره فرهنگیان - عزت الله اکبری تالار پشتی - فرهنگیان - کمیسیون صنایع
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مجلس برای رفع موانع پیش روی صندوق ذخیره فرهنگیان

آمادگی مجلس برای رفع موانع پیش روی صندوق ذخیره فرهنگیان