مطالب مرتبط:
حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران تابحال مصدوم یا تلفات جانی نداشته است
تماس مخبر با وزیر کشور و استاندار تهران درباره آتش سوزی بیمارستان گاندی | هنوز مورد فوتی نداشته ایم | دلیل شروع آتش سوزی مشخص شد؟
آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران + فیلم
آتش سوزی بزرگ در بیمارستان گاندی تهران
آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 21:102024-01-25حوادث

آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران تابحال مصدوم یا تلفات جانی نداشته است


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مهار آتش در ساختمان بیمارستان گاندی تهران خبر دادو گفت: تابحال مورد مصدوم تا تلفات جانی اعلام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در پی عملیات مهار آتش در بیمارستان گاندی تهران اظهار کرد: قسمت هتلینگ بیمارستان حدود 17 طبقه با نمای کامپوزیت است که این نما کاملا شعله ور بود و آتش به طبقات داخلی سرایت کرده بود و نماهای سوخته از بالا به پایین می ریخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: هر آنکس در داخل مهانپذیر بیمارستان بود به سلامتی خارج شد و همزمان از ده دوازده ایستگاه نفرات به داخل ساختمان اصلی بیمارستان نفوذ کردند.

وی گفت: در هر طبقه ما افرادی را مستقر کردیم تا از نفوذ آتش به بیمارستان جلوگیری کنند که خوشبختانه از سرایت آتش به داخل ساختمان اصلی بیمارستان با وجود نفوذ دود جلوگیری شد.

ملکی افزود: تقریبا همه بیماران خارج شده اند و جستجوی مجدد همه اتاق ها با هماهنگی کادر درمان برای دسترسی به افراد باقی مانده احتمالی انجام می شود؛ اکنون بخش زیادی از اطفا آتش انجام شده و آتش تحت کنترل و مهار شده است اما کماکان عملیات ادامه دارد؛ تابحال مورد مصدوم تا تلفات جانی اعلام نشده است.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - بیمارستان - سازمان آتش نشانی - شهرداری تهران - تهران - آتش نشانی - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران تابحال مصدوم یا تلفات جانی نداشته است

آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران تابحال مصدوم یا تلفات جانی نداشته است