مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:352024-01-05اجتماعي

دمای تهران یکشنبه صفر می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین نقشینه با اشاره به پیش بینی آب و هوا در روز 15 دی ماه اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور برای آذربایجان های غربی و شرقی و غرب زنجان، - کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد، کمینه دمای هوا در تهران روز یکشنبه به صفر درجه برسد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین نقشینه با اشاره به پیش بینی آب و هوا در روز 15 دی ماه اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور برای آذربایجان های غربی و شرقی و غرب زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش برف و باران پیش بینی می کنیم.

وی افزود: فردا گستره بارش ها به نوار شمالی کشور می رسد و مقدار بارش ها در نیمه شرقی آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل و ارتفاعات البرز قابل توجه خواهد بود.

همچنین در دامنه های زاگرس مرکزی از غرب و مناطقی از مرکز و شرق کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد و دریای خزر مواج و متلاطم می شود.

نقشینه بیان کرد: یکشنبه گستره بارش ها در نیمه شرقی کشور خواهد بود و سبب بارش باران و برف و کاهش نسبی دما می شود.

به گفته وی، دو شنبه در مناطقی از سیستان و بلوچستان بارندگی رخ می دهد و به تدریج این سامانه از جنوب شرق از کشور خارج می شود و سه شنبه جو آرام و پایدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای تهران یکشنبه صفر می شود

دمای تهران یکشنبه صفر می شود