مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:302024-01-03سياسي

مهمان مامان


همیشه در تعریف مادر، این سمبل عشق را فردی می دانیم که خود فرزندی را به دنیا می آورد و با عشق و علاقه برای راحتی و رشد وی تلاش می کند اما در گوشه و کنار این جامعه مادرانی نیز هستند که به صورت موقت پذیرای کودکانی از خانواده های دیگر می شوند.

- کودکانی هستند که امکان نگهداری آن ها در خانواده زیستی شان وجود ندارد، همچنین خانواده هایی هستند که می توانند عشق خود را نثار این کودکان کنند تا حتی یک روز را دور از خانواده و بی نصیب از آغوش پر مهر مادر نگذرانند.

گرچه از دید جامعه پذیرش کودکی به صورت موقت برای مادر کاری بسیار سخت قلمداد می شود، اما این مادران به کاری که می کنند بسیار عشق می ورزند و حتی به این بچه ‎ها بیش از بچه ‎های زیستی خود رسیدگی می کنند.

طرح فرزندپذیری مهمان برای اولین بار از اسفند سال 1400 و با این هدف شروع شد تا کودکانی که در مراکز نگهداری بهزیستی حضور داشتند، شرایط فرزندخواندگی نداشتند و به ناچار باید در مراکز نگهداری می شدند، در واقع کودکان بدسرپرستی که امکان سلب صلاحیت را ندارند، از آغوش خانواده محروم نشوند.

این طرح با پیگیری بهزیستی کشور از شهریورماه امسال تبدیل به قانون شد.

زمانی که مطهره جان را سمت قلبم می گذارم، تپش قلبم بیشتر از بچه زیستی خودم است فاطمه موسوی نژاد، مادری 40 ساله که چهار فرزند پسر 3، 7، 11 و 15 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان مامان

مهمان مامان