مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:202023-12-30فرهنگي

نگاهی به مستند عملیات بوکمال / مردی که خسته نمی شود و مستندی که خسته کننده نیست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «عملیات بوکمال» نام مستندی است که در جشنواره امسال سینما حقیقت، خوش درخشید و دو جایزه مهم فنی یعنی جایزه بهترین نویسنده گفتار متن و بهترین تدوین را از آن خود کرد.

- نگاهی به مستند عملیات بوکمال / مردی که خسته نمی شود و مستندی که خسته کننده نیست مستند عملیات بوکمال جایزه بهترین تدوین را از جشنواره سینما حقیقت گرفت تا نشان بدهد می توان فیلمی با موضوع جبهه مقاومت ساخت، اما با اطلاعات صرف نظامی و سیاسی مخاطب را خسته نکرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عملیات بوکمال نام مستندی است که در جشنواره امسال سینما حقیقت، خوش درخشید و دو جایزه مهم فنی یعنی جایزه بهترین نویسنده گفتار متن و بهترین تدوین را از آن خود کرد.

سوژه ای که خیلی استراتژیک است! این مستند علاوه بر بُعد فنی، سراغ سوژه بسیار مهمی رفته و یک عملیات استراتژیک در جبهه مقاومت به نام عملیات بادیه را روایت کرده است.

مستند عملیات بوکمال ، روایت تصویری از این عملیات است که از ابتدای سال 1396 در منطقه بادیه الشام در جنوب سوریه آغاز شده و در پایان آن، شهر بوکمال از دست داعشی ها آزاد می شود.

اهمیت عملیات بادیه که منجر به آزادسازی شهر و گذرگاه مرزی بوکمال می شود را باید در گزارش های بین المللی جست وجو کرد؛ جایی که سنتکام، اهمیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مستند عملیات بوکمال / مردی که خسته نمی شود و مستندی که خسته کننده نیست

نگاهی به مستند عملیات بوکمال / مردی که خسته نمی شود و مستندی که خسته کننده نیست