مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:252024-01-01سياسي

امیرعبداللهیان: 2024 سال سرنوشت ساز برای سنجش استاندارد های حقوق بشر خواهد بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی امروز سال نو میلادی آغاز شد که حملات و جنایات صهیونیست ها در غزه همچنان ادامه دارد، در همین خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان امروز (دوشنبه) 11 دی ماه و در ساعات آغازین سال .

- وزیر امور خارجه ایران با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه، سال 2024 را سال سرنوشت ساز برای سنجش استاندارد های حقوق بشر خواند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی امروز سال نو میلادی آغاز شد که حملات و جنایات صهیونیست ها در غزه همچنان ادامه دارد، در همین خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان امروز (دوشنبه) 11 دی ماه و در ساعات آغازین سال نو میلادی با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه که نزدیک به سه ماه از آن می گذارد و بیش از 21 هزار شهید به همراه داشته، عنوان کرد: ‏سال 2023 در حالی به پایان رسید که نسل کشی و کشتار فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی، چشم انداز مبهمی از وضعیت آینده صلح و امنیت بین المللی به نمایش گذاشت؛ از همین جهت سال 2024 سالی سرنوشت ساز برای سنجش استاندارد های حقوق بشر خواهد بود.

امیرعبداللهیان همچنین یادآور شد: مناسبات سال گذشته در عرصه بین المللی بیانگر تقویت گرایش کشور های مستقل به چندجانبه گرایی و مشارکت فعال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: 2024 سال سرنوشت ساز برای سنجش استاندارد های حقوق بشر خواهد بود

امیرعبداللهیان: 2024 سال سرنوشت ساز برای سنجش استاندارد های حقوق بشر خواهد بود