مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 01:152023-12-22بين الملل

سناتورهای آمریکایی خواستار فشار کاخ سفید به قطر برای تبادل اسرا در غزه شدند


2 نفر از سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه کنگره نامه ای به رییس جمهور آمریکا ارسال کردند و خواستار فشار کاخ سفید به قطر برای تسریع در تبادل اسرا در غزه شدند.

- 2 نفر از سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه کنگره نامه ای به رییس جمهور آمریکا ارسال کردند و خواستار فشار کاخ سفید به قطر برای تسریع در تبادل اسرا در غزه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک رسانه آمریکایی در خبری اختصاصی نوشته جونی ارنست سناتور جمهوری خواه ایالت آیووا و جکی روزن سناتور دموکرات ایالت نوادا روز پنجشنبه با ارسال نامه ای به جو بایدن رییس جمهور آمریکا، از او خواستند تا به قطر فشار بیاورد تا حماس را برای یک توافق تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی به میز مذاکره بازگرداند.

قطر که یک متحد آمریکا در منطقه است، پیشتر میانجیگری تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین و همچنین تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا و ونزوئلا و آمریکا را بر عهده داشت.

روز دوشنبه ویلیام برنز مدیر سیا با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و همچنین دیوید بارنیا رییس موساد در ورشو لهستان دیدار و درباره توافق احتمالی تبادل اسرا رایزنی کرد.

رژیم صهیونیستی که از آزادی اسرای خود نزد حماس از طریق نظامی ناکام مانده و حتی سه نفر از آن ها را اخیرا در غزه کشته است، خواستار تبادل اسرا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکایی خواستار فشار کاخ سفید به قطر برای تبادل اسرا در غزه شدند

سناتورهای آمریکایی خواستار فشار کاخ سفید به قطر برای تبادل اسرا در غزه شدند