مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:152024-01-14اقتصادي

پروژه هایی که در پویش امید و افتخار امسال افتتاح می شود


محمدخانی بابیان اینکه پروژه تکمیل 2000 هکتار از کمربند سبز تهران در هفته درخت کاری امسال به بهره برداری خواهد رسید ابراز امیدواری کرد تا سری نخست اتوبوس ها، - عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه شهری خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت پویش امیدوافتخار ، بیان داشت: پویش امیدوافتخار 29 مردادماه 1401 باحضور وزیر کشور با بهره برداری از بزرگ ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در غرب آسیا آغاز شد.

  وی با بیان آنکه تا امروز بالغ بر 90 رویداد امیدوافتخار در پایتخت عملیاتی شده، اضافه کرد: پویش امیدوافتخار باگذشت بیش از یک سال عملاً به یک سیستم کنترل پروژه تبدیل شده است.

بخش های متخلف شهرداری تلاش می کنند تا با تهیه و تکمیل جدول زمان بندی پروژه های عمرانی مربوط به حوزه خود را هرچه سریع تر با بالاترین کیفیت برای معرفی در قالب این پویش در اختیار دفتر شهردار تهران قرار دهند.

محمدخانی با تأکید بر این نکته که در پویش امیدوافتخار از روز نخست نیاز مردم، دربرگیری جامعه مخاطب و البته کیفیت اجرا از مهم ترین نکات برای انتخاب پروژه ها بوده است، گفت: هم چنین در هفته های نخست برگزاری این پویش کلنگ زنی برخی پروژه های مهم نیز مانند آغاز عملیات ساخت ده ها هزار واحد مسکونی در قالب قرارگاه جهادی مسکن یا آغاز طرح های بازآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه هایی که در پویش امید و افتخار امسال افتتاح می شود

پروژه هایی که در پویش امید و افتخار امسال افتتاح می شود