مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:302023-12-27اقتصادي

25 درصد محصولات کشاورزی خراسان رضوی متأثر از قنوات، چشمه ها و رودخانه ها است


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: حدود 25 درصد تولید محصولات کشاورزی در خراسان رضوی متأثر از قنوات، چشمه ها و رودخانه ها است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: حدود 25 درصد تولید محصولات کشاورزی در خراسان رضوی متأثر از قنوات، چشمه ها و رودخانه ها است.

غلامرضا قنبری چهارشنبه در بازدید از پنجمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در نیشابور اظهار کرد: نمایشگاه های کشاورزی نقش ویژه ای در معرفی، تعالی و رشد بخش کشاورزی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه تولیدکنندگان و فعالان این بخش صرفاً دیدگاه تجاری نسبت به نمایشگاه ها ندارند، بلکه با دید راهگشا و حل کننده مسائل این بخش وارد عرصه می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: امروزه در فضای رقابت جهانی، صادرات و ارزآوری، دو مقوله قیمت تمام شده و کیفیت محصولات کشاورزی در تمامی قسمت های این بخش سایه افکنده است.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه ها باید بتوانند همراه با آموزش در افزایش بهره وری و دو مقوله بالا نقش مؤثر و فعال ایفا کنند، اذعان کرد: متأسفانه جزو استان های کم بارش و بحرانی در کشور هستیم و این موضوع پیام آور این است که باید در حوزه بهره وری آب برنامه داشته باشیم و در نمایشگاه ها با محوریت حل بحران آب در بخش کشاورزی قدم وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد محصولات کشاورزی خراسان رضوی متأثر از قنوات، چشمه ها و رودخانه ها است

25 درصد محصولات کشاورزی خراسان رضوی متأثر از قنوات، چشمه ها و رودخانه ها است