مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:322024-01-15اقتصادي

17 هزار کودک زیر 6 سال مشمول دریافت یارانه حمایتی تغذیه ای شدند


مدیر گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه تحت پوشش این دانشگاه 17 هزار کودک زیر 6 سال شامل دریافت یارانه حمایتی تغذیه ای شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه تحت پوشش این دانشگاه 17 هزار کودک زیر 6 سال شامل دریافت یارانه حمایتی تغذیه ای شده اند.

دکتر زهرا اباصلتی اظهار کرد: برنامه های حمایتی تغذیه ای از کودکان زیر 6 سال در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می شود، برنامه ای که از آبان ماه امسال آغاز شده و تاکنون در 3 نوبت یارانه حمایتی این گروه از کودکان به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و رقم آن برای دهک های یک تا 5، یک میلیون تومان و برای دهک های 6 و 7 هم 600 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد 17 هزار کودک زیر 6 سال شامل دریافت این یارانه شناسایی شده اند که 70 درصد آنها در مشهد هستند و بیشتر این گروه ها نیز در مناطق حاشیه شهر ساکن هستند.

مدیر گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه شرط تداوم برنامه حمایتی تغذیه ای کودکان زیر 6 سال مراجعه مستمر به مراکز بهداشت است، خاطرنشان کرد: والدین باید ماهی یک نوبت جهت پایش وضعیت رشد تغذیه ای کودکان خود به مرکزی که پرونده سلامت برای آنها تشکیل شده، مراجعه کنند، در غیر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار کودک زیر 6 سال مشمول دریافت یارانه حمایتی تغذیه ای شدند

17 هزار کودک زیر 6 سال مشمول دریافت یارانه حمایتی تغذیه ای شدند