مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:302023-12-26سياسي

امام جمعه اصفهان: وعده های رییس جمهور در قبال مردم اصفهان عملیاتی و محقق شود


امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم عملیاتی و اجرا شدن وعده های رییس جمهور در قبال مردم اصفهان گفت: توقع اصلی مردم اصفهان آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار با محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به نقش و تاثیر اصفهان اظهار داشت: تقاضای ما این است که بیشتر به اصفهان سفر کنید، چرا که اصفهان در تقدیم شهید و جانباز و حتی در سایر فعالیت ها یک دهم کشور است و مردم اصفهان توقعی ندارند و توقع اصلی آنها آب است.

  وی افزود: مردم اصفهان اهل کار هستند و می توانند به اندازه نیمی از کشور مواد غذایی خود را تامین کنند اما آب می خواهند، البته این مسئله، زمان می برد و در عین حال نیاز به مساعدت قوی دارد و باید به مرحله عمل  برسد، این یکی از خواسته ها از همه دولت ها بوده و اگر مسئله آب اصفهان حل شود، بقیه مسائل نیز حل خواهد شد.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم عملیاتی و اجرا شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به اصفهان تصریح کرد: مسئله دیگر این است که رییس جمهور به اصفهان آمدند و وعده هایی داده و تصویب شد، لذا باید این وعده ها اجرا شود.

وی اضافه کرد: دولت باید در مسائل مختلف ابتدا اولویت ها را در نظر بگیرد و باید به دنبال انجام کار مردم باشیم و آنچه که سبب نارضایتی مردم است را برط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: وعده های رییس جمهور در قبال مردم اصفهان عملیاتی و محقق شود

امام جمعه اصفهان: وعده های رییس جمهور در قبال مردم اصفهان عملیاتی و محقق شود