مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:502024-01-06بين الملل

سخنرانی «ضد ترامپِ» بایدن در سالگرد شورش 6 ژانویه آمریکا


در آستانه سومین سالگرد شورش 6 ژانویه به کنگره آمریکا، رییس جمهور این کشور رقیب احتمالی اش در حزب جمهوری خواه را محکوم کرده و بار دیگر به صورت جدی به رای دهندگان هشدار داد که «دموکراسی آمریکا در تهدید است».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور فعلی آمریکا به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد حمله 6 ژانویه هواداران ترامپ به ساختمان کنگره ایالات متحده با ایراد یک سخنرانی تند به رای دهندگان نسبت به انتخاب مجدد دونالد ترامپ هشدار داد و از نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 به عنوان تهدیدی اساسی برای دموکراسی این کشور به صورت جدی انتقاد کرد.

به گزار گاردین جو بایدن در حین سخنرانی خود عنوان کرد: امروز ما اینجا هستیم تا به مهمترین سوال پاسخ دهیم، اینکه آیا دموکراسی هنوز هدف مقدس آمریکاست؟ وی در پاسخ به سوالی که مطرح کرده بود، گفت: امروز من این تعهد مقدس را به شما می دهم که دفاع، حفاظت و حفظ دموکراسی آمریکایی همانطور که تاکنون هدف ما اصلی ما بوده از الان به بعد نیز عامل اصلی ریاست جمهوری من باقی خواهد ماند.

وی درانتقاد شدید از اقدامات و عملکرد رقیب انتخاباتی اش یعنی دونالد ترامپ وی را به این موضوع متهم کرد که تلاش می کند تا سیستم حکومتی آمریکا را تضعیف کرده و به این موضوع اشاره کرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی «ضد ترامپِ» بایدن در سالگرد شورش 6 ژانویه آمریکا

سخنرانی «ضد ترامپِ» بایدن در سالگرد شورش 6 ژانویه آمریکا