مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:502024-01-13سياسي

کتابخانه مرکزی یزد ظرفیت بزرگ فرهنگی است


مشاور استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر در بازدید از کتابخانه مرکزی یزد گفت: زیبایی کتابخانه مرکزی یزد منحصر به فرد و یک ظرفیت بسیار بزرگ و قابل توجه فرهنگی است.

- ایسنا/یزد مشاور استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر در بازدید از کتابخانه مرکزی یزد گفت: زیبایی کتابخانه مرکزی یزد منحصر به فرد و یک ظرفیت بسیار بزرگ و قابل توجه فرهنگی است.

محمود زارع رشکوییه در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی یزد ضمن تمجید از ظرفیت ها و فضاهای آموزشی این کتابخانه، گفت: ظرفیت های بسیار خوب کتابخانه مرکزی و ارائه خدمات متنوع برای همه اقشار جامعه، نیازمند تبلیغ و ترویج بیشتر و اطلاع رسانی مناسب به شهروندان یزدی است و باید از این فضا و امکانات فرهنگی به بهترین روش بهره برداری کرد.

وی با اشاره به این که باید گستره کتاب و کتابخوانی در جامعه افزایش یابد، اظهار کرد: می توان با کمک گرفتن و استفاده از ظرفیت معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگ مطالعه را در بین کودکان، دانش آموزان و دانشجویان نهادینه کرد چرا که تربیت نسلی که اهل مطالعه باشد، می تواند آینده ای درخشان را رقم بزند.

محمد محسن رفیعی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز با اشاره به این که کتابخانه و ترویج بحث کتابخوانی از مصادیق بارز ارتقای فرهنگ در هر جامعه است، گفت: یکی از زمینه های لازم جذب مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی یزد ظرفیت بزرگ فرهنگی است

کتابخانه مرکزی یزد ظرفیت بزرگ فرهنگی است