مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:152023-12-26سياسي

برگزاری مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان  در این آیین رونمایی از کتاب ره نامه را اتفاق فرخنده و بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: - برگزاری مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه تازه ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان  در این آیین رونمایی از کتاب ره نامه را اتفاق فرخنده و بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: این اتفاق به همت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام شده است.

 دکتر مهدی احمدی نژاد اظهار امیدواری کرد: این مجموعه ره نامه راهنمایی برای همه ما باشد که برای مطالعه آن بتوانیم این راه را برای خودمان و کسانی که درکنار ما هستند ترسیم کنیم.

 سپس حجت السلام محمد صباحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان گفت:  سخت ترین دوران انقلاب، دوران مقام معظم رهبری بود، نظام سازی در این مملکت کار آسانی نبود و انتشار کتاب ره نامه ودیعه ای برای نسل های آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

برگزاری مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان