مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:252023-12-30اقتصادي

سموم وارداتی بی کیفیت نیستند/ اضافه شدن 9درصد مالیات بر ارزش افزوده به نهاده ها


رییس انجمن واردکنندگان کود و سم کشاورزی با اشاره به اینکه کیفیت سموم وارداتی به کشور بررسی و در صورت تایید وارد کشور می شود، از اضافه شدن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به نهاده های کشاورزی خبر داد.

- رییس انجمن واردکنندگان کود و سم کشاورزی با اشاره به اینکه کیفیت سموم وارداتی به کشور بررسی و در صورت تایید وارد کشور می شود، از اضافه شدن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به نهاده های کشاورزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سیدمهدی حسینی در نشست خبری نمایشگاه نهاده های کشاورزی، اظهار کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران با هدف تامین برترین نهاده ها با استانداردهای بین المللی داخلی و خارجی با شعار کشاورزی نوین، آینده پایدار از یازدهم تا چهاردهم دی ماه در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران مال برگزار می شود.

این رویداد مهم، بازار نهاده های کشاورزی را به عنوان یک فرصت برتر برای تبادل اطلاعات، آشنایی با تازه ترین فناوری ها و افزایش همکاری ها در صنعت کشاورزی معرفی می کند.

وی ادامه داد: بیش از 80 شرکت فعال در حوزه های واردات، تولید و تامین نهاده های کشاورزی در این دوره نمایشگاه حاضر هستند.

رییس انجمن واردکنندگان کود و سم کشاورزی اضافه کرد: تا نوامبر سال 2023 در دنیا حدود 880 مولکول سم به صورت فعال، زنده و در کشورهای مختلف در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سموم وارداتی بی کیفیت نیستند/ اضافه شدن 9درصد مالیات بر ارزش افزوده به نهاده ها

سموم وارداتی بی کیفیت نیستند/ اضافه شدن 9درصد مالیات بر ارزش افزوده به نهاده ها