مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 00:562023-12-27حوادث

مصدومیت 6 نفر در اثر انفجار مواد محترقه در ورامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مسعود نفری مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی خبر انفجار در منزل مسکونی گزارش شد، بلافاصله نیروی های امدادی و آتش نشانی به محل اعزام شدند ، که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد انفجار منزل مسکونی در پی احتکار مواد محترقه در این ورامین خبرداد.

    وی در این راستا تصریح کرد: طی تماس تلفنی و اعلام انفجار یک باب منزل مسکونی در کاظم آباد ورامین در ساعت 22:50 به سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین، آتشنشان ایستگاه مرکزی فورا به محل فوق اعزام شدند.

    نفری خاطرنشان کرد: پس از بررسی اولیه مشخص شد که وقوع انفجار به دلیل احتکار مواد محترقه بوده و متاسفانه در این انفجار مجموعا 6 نفر شامل2 نفر آقا، 3 نفر خانم و یک خردسال دچار مصدومیت شدند که گویا حال خردسال در وضعیت مطلوبی نیست.

     مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری ورامین گفت: نیروهای خدوم سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین به محض رسیدن به محل حادثه در فاصله 4 دقیقه، نسبت به تحویل مصدومین به اورژانس و ایمن سازی محل اقدام کردند.

     نفری در پایان از تمامی شهروندان خواست با نزدیکی به ایام پایان سال و چهارشنبه سوری مخاطرات احتکار و خریداری مواد محترقه را ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 6 نفر در اثر انفجار مواد محترقه در ورامین

مصدومیت 6 نفر در اثر انفجار مواد محترقه در ورامین