مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:352023-12-28اقتصادي

سکوت وزیر صمت در برابر زیاده خواهی خودروسازان


شرکت ایران خودرو با سوءاستفاده از عنوان «خودرو ارتقا یافته» و به بهانه «ارتقای استاندارد خودرو» قیمت عرضه محصولاتش را با کمک شورای رقابت و وزارت صمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ خبرگزازی فارس با ثبت پویشی با عنوان درخواست رسیدگی به تخلف ایران خودرو در فروش خودرو  از عالی ترین مقام قوه قضاییه، وزارت صمت و شورای رقابت خواسته تا به تخلفات این شرکت خودروساز در فروش خودرو رسیدگی کنند.

  کاربران سامانه فارس من نوشته اند: شرکت ایران خودرو با سوءاستفاده از عنوان خودرو ارتقا یافته و به بهانه ارتقای استاندارد خودرو قیمت عرضه محصولاتش را با کمک شورای رقابت و وزارت صمت، افزایش داده است.

  آنها همچنین عنوان کردند که با وجود اینکه در نیمه اول سال خودروسازان قیمت خودروهای خود را افزایش داده اند و ایران خودرو نیز براساس مصوبات شورای رقابت مشمول افزایش قیمت بود، اما در نیمه دوم سال باز هم درخواست افزایش قیمت داشته است.

خبرگزاری فارس همچنین با انتقاد از تغییر و تبدیل اجباری خودروهای ثبت نامی در مطالبه ایران خودرو، عنوان کرده که شرکت ایران خودرو در دعوت نامه های ارسالی اولویت زمستان 1402، بهار و تابستان 1403 اقدام به اجبار مشتریان به تبدیل خودرو ثبت نامی به کلاس جدید ارتقا یافته کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت وزیر صمت در برابر زیاده خواهی خودروسازان

سکوت وزیر صمت در برابر زیاده خواهی خودروسازان