مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:012023-12-26فناوري

اختلال تلفن همراه به دلیل توسعه شبکه در همدان است


مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه همدان در خصوص گلایه برخی شهروندان در خصوص قطعی تلفن در حین مکالمه گفت: توسعه شبکه اینترنت در همدان احتمالا باعث اختلالاتی در ارتباطات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مدتی است آنتن دهی تلفن همراه در همدان با مشکل مواجه شده و برخی از شهروندان با قطعی های مکرر تلفن خود هنگام صحبت با طرف مقابل مواجه هستند و یا اینکه صدای طرفین به خوبی به گوش نمی رسد و مجبور ند تلفن خود را قطع و بار دیگر تماس بگیرند.

امروز نیز برخی از شهروندان نسبت به قطعی اینترنت در برخی از نقاط شهر گلایه هایی داشتند بنابراین سراغ مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه همدان رفتیم و علت را جویا شدیم.

جواد کریمی رادپور در گفت وگو با فارس با بیان اینکه مشکلی خاصی در حوزه ارتباطات وجود ندارد و احتمالا به خاطر ارتقا و توسعه شبکه اختلالاتی ایجاد شده است اظهار کرد:  در حال حاضر در 10 نقطه همدان اینترنت 5G نصب کردیم و تقریبا در 28 نقطه افزایش ظرفیت 4G را داریم که احتمالا اختلالاتی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینک این اختلالات گذری است و احتمال دارد در مدت یک یا دو روز ایجاد شود و دائمی نیست گفت: در حال حاضر تجهیزات جدید اینترنت به همدان وارد می شود و در حال توسعه زیرساختی هستیم که این مشکلات را هم احتمالا شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال تلفن همراه به دلیل توسعه شبکه در همدان است

اختلال تلفن همراه به دلیل توسعه شبکه در همدان است