مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:102024-01-03سياسي

برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با شعار «اینجا سرزمین من است قهرمان» در ایلام


کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با شعار «اینجا سرزمین من است، قهرمان» خطاب به شهیدالقدس، در سالن آمفی تئاتر شهدای شهر ایلام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح چهارشنبه 13دی ماه، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهیدالقدس و ولادت حضرت زهرا (س)، کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در استان ایلام در سالن آمفی تئاتر شهدای شهر ایلام برگزار شد.

در این کنگره مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیران و بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی، حوزه علمیه خواهران، فرهنگیان و معلمان، بانوان خانواده های شهید، جانباز و ایثارگر، بسیج جامعه زنان و جمعی از بانوان استان حضور داشتند.

   اجرای زنده تئاتر نیمه پنهان سیب توسط گروه نمایشی انجمن هنرهای نمایشی به کارگردانی زهرا چراغی و بازیگری زهرا چراغی و سروش سلطانی و همکاری هنرمند عرصه موسیقی استان اکبر خدارحمی با موضوع زندگی شهید گرانقدر علی غیوری   و اجرای ورکشاپ زنده شهیدالقدس توسط میترا بهرامی از هنرمندان عرصه نقاشی استان و عضو انجمن هنرهای تجسمی از جمله فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این کنگره بود.

  تجلیل از زنان مقاومت (همسران جانباز 70 درصد)، رونمایی از کتاب و اجرای سرود انقلابی توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های اجرا شده در این کنگره بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با شعار «اینجا سرزمین من است قهرمان» در ایلام

برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با شعار «اینجا سرزمین من است قهرمان» در ایلام