مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:302024-01-13فناوري

کشف راه جدید هکرها برای نفوذ به حساب های گوگل


محققان امنیتی، راهی را کشف کرده اند که به مجرمان سایبری اجازه می دهد بدون نیاز به رمز عبور، به حساب های گوگل افراد دسترسی پیدا کنند.

- محققان امنیتی، راهی را کشف کرده اند که به مجرمان سایبری اجازه می دهد بدون نیاز به رمز عبور، به حساب های گوگل افراد دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحلیل و بررسی شرکت امنیتی CloudSEK نشان داد که شکل خطرناکی از بدافزار، از کوکی های شخص ثالث برای دسترسی غیرمجاز به داده های خصوصی افراد استفاده می کند و در حال حاضر، توسط گروه های هکری فعالانه آزمایش می شود.

این راه نفوذ برای اولین بار در اکتبر سال 2023 فاش شد و یک هکر، در کانالی در اپلیکیشن پیام رسانی تلگرام، پستی درباره آن منتشر کرد.

در این پست اشاره شده بود که چگونه حساب ها می توانند از طریق آسیب پذیری مربوط به کوکی ها که توسط وب سایت ها و مرورگرها برای ردیابی کاربران و افزایش کارایی و قابلیت استفاده آنها استفاده می شود، به خطر بیافتند.

کوکی های احراز هویت گوگل، به کاربران اجازه می دهند بدون نیاز به وارد کردن دائمی جزییات ورود به حساب هایشان، به حساب هایشان دسترسی داشته باشند، اما هکرها راهی را برای بازیابی این کوکی ها برای دور زدن احراز هویت دو مرحله ای گوگل پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف راه جدید هکرها برای نفوذ به حساب های گوگل

کشف راه جدید هکرها برای نفوذ به حساب های گوگل