مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:102024-01-20سياسي

انتخابات امسال میدان جنگ جبهه انقلاب با جهان استکبار است


نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه یکی از مهمترین مصادیق جهاد تبیین، دعوت مردم به حضور در انتخابات است، گفت: باید به مردم بگوییم انتخابات میدان جنگ جبهه انقلاب با جهان استکبار و صحرای عاشوراست.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه یکی از مهمترین مصادیق جهاد تبیین، دعوت مردم به حضور در انتخابات است، گفت: باید به مردم بگوییم انتخابات میدان جنگ جبهه انقلاب با جهان استکبار و صحرای عاشوراست.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی صبح امروز 30 دی در همایش تبیینی نمایندگان طلاب سراسر کشور که در مجمتع جوادالائمه(ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از انتطارات رهبری و نظام از مجموعه فضلای جوان، این است که پرچم دار، تبیین کننده و مدافع منطقی و اقناعی فرهنگ و گفتمان انقلاب باشند.

وی افزود: اکنون جریان سلطه و جبهه استکبار پس از شکست های متعدد در برنامه های خود، به یک جمع بندی رسیده و فهمیده است که روش های آشکار و پنهان آنها جواب نمی دهد و تنها راه این است که مردم ایران انقلاب را از بین ببرند.

یکی از متفکران آمریکایی پس از اغتشاشات سال گذشته گفت که ما اشتباه فکر می کردیم که می توانیم با ایجاد آشوب در دانشگاه ها انقلاب را از بین ببریم، انقلاب زمانی از بین می رود که مادران شهدا در خیابان ها علیه انقلاب شعار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات امسال میدان جنگ جبهه انقلاب با جهان استکبار است

انتخابات امسال میدان جنگ جبهه انقلاب با جهان استکبار است