مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:202023-12-26سياسي

توانمندی پدافند هوایی لرزه بر اندام بیگانگان در منطقه انداخته است


معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به استفاده از تسلیحات گسترده و متنوع پدافندی در راستای دفاع چند لایه مرزهای هوایی کشورمان گفت: - معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به استفاده از تسلیحات گسترده و متنوع پدافندی در راستای دفاع چند لایه مرزهای هوایی کشورمان گفت: توانمندی پدافند هوایی لرزه بر اندام بیگانگان در منطقه انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو گفت: در نیروی پدافند هوایی اقدامات بسیار خوبی در حوزه بومی سازی تجهیزات و سامانه و سلاح های پدافندی صورت گرفته است و با دارا بودن تجهیزات بومی در همه سطوح و نیروی انسانی متعهد، تمامی مرزهای کشور را تا کیلومترها زیر پوشش راداری خود دارد.

وی با اشاره به توانمندی و قابلیت های مختلف پهپاد کرار مسلح به موشک مجید، تصریح کرد: امروز اقتدار و توان بازدارندگی کشور بسیار بالا است و دشمنان به خوبی می دانند اگر حرکت اشتباهی انجام دهند جوانان ایرانی پاسخ قاطعی به آنها می دهند.

امیر سرتیپ خوش قلب گفت: امروز برتری و جایگاه ارزشمند پدافند هوایی ارتش در عرصه بین المللی مرهون انسجام، وحدت، تلاش و ممارست علمی متخصصان این مرز و بوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی پدافند هوایی لرزه بر اندام بیگانگان در منطقه انداخته است

توانمندی پدافند هوایی لرزه بر اندام بیگانگان در منطقه انداخته است