مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:102024-01-01اقتصادي

تحویل گاز به صنایع کشور بیش از تعهد مصوب


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: تحویل گاز به بخش های فولاد، پتروشیمی و سیمان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 11، - مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: تحویل گاز به بخش های فولاد، پتروشیمی و سیمان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 11، 10.

5 و 17 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید عقلی گفت: مطابق تازه ترین آمارها، گازرسانی به صنایع عمده کشور از ابتدای امسال تا پایان پاییز روند صعودی داشته، به نحوی که در این مدت حجم گاز تحویلی به صنایع عمده به تفکیک در بخش های فولاد، پتروشیمی و سیمان نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 11، 10.

5 و 17 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به صنایع عمده در فصل پاییز امسال هم روند صعودی داشته است، افزود: حجم گازرسانی به صنایع فولادی در فصل پاییز امسال نسبت به سال 1401 به طور متوسط 9 درصد، بخش پتروشیمی 19 درصد و بخش سیمان 14 درصد افزایش داشته است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه نگاه این شرکت کمک به رشد تولید و خدمت رسانی است، تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران از ابتدای امسال تاکنون در بیشتر ایام سال فراتر از سقف تعهد و برنامه مصوب به صنایع عمده و جزء گاز تحویل داده است و همان طور که اعلام شد روند گازرسانی به این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل گاز به صنایع کشور بیش از تعهد مصوب

تحویل گاز به صنایع کشور بیش از تعهد مصوب