مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:002024-01-02اجتماعي

حکایت قلب هایی که در گرو سردار دلها قرار می گیرد


هوا گرگ و میش بود و تلالو نور خورشید نوید گرمابخش زمستان سرد را می داد، یکی از روزهای خدا که با جهل دشمنِ زبون متفاوت از روزهای دیگر رقم خورد اما اثری از خود بر جای گذاشت که تاریخ هیچ گاه آن را به فراموشی نخواهد سپرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح روز سیزدهم دی ماه 1398، خبر تلخ و ناگوار بود و در همان دقایق ابتدایی همچون بمب صدا کرد.

ترور، واژه ای تلخ که نشان می دهد دشمن را یارای مقاومت نیست و ته مانده ذهن های بیماری که کشتن را کلید حل معما می داند غافل از اینکه زبونی خود را بیشتر به منصه ظهور می گذارد.

  شهیدالقدس.

اینجا عراق و سوریه نیست، اینجا کرمان نیست، اینجا فارس است، اینجا ایران است.

همه چیز رنگ و بوی حاج قاسم دارد، در و دیوار، بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی، تلویزیون و رادیو، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، گوشه گوشه شهرها و روستاها همه جا سخن از حاج قاسم است، امروز سخن از فرد نیست سخن از مکتبی است که تا دنیا دنیاست با ما خواهد ماند.

سردار دلها، شهادتت گرچه جانسوز و جانکاه بود و داغش هیچگاه سرد نخواهد شد و آتش انتقام را تا همیشه شعله ور نگه خواهد داشت، اما با شهادتت خیال خام دشمن در حد رویا ماند و نقشه های پوشالی امریکا و اسراییل نقش بر آب شد؛ چرا که از خون سرخت مکتبی پا گرفت که تا قیام قیامت در تاریخ نقل خواهد شد و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت قلب هایی که در گرو سردار دلها قرار می گیرد

حکایت قلب هایی که در گرو سردار دلها قرار می گیرد