مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:452024-01-18حوادث

سهم 16 درصدی کودکان در تصادفات فوتی


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از سهم 16 درصدی کودکان 1 تا 12 ساله در بین جانباختگان تصادفات برون شهری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ علی مولوی بیان داشت: برابر تجزیه و تحلیل های انجام شده  مشخص شد طی 9 ماهه سال جاری ، متاسفانه 16 درصد از جانباختگان در تصادفات برون شهری را سنین بین 1 تا 12 سال به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: علیرغم  توصیه و آموزش ها به رانندگان و خصوصا والدین در خصوص استفاده از صندلی کودک ، متاسفانه باز هم شاهد سهل انگاری برخی والدین در خصوص تهیه و نصب صندلی کودک در خودروها هستیم که این سهل انگاری ها در تصادفات و واژگونی ها باعث از دست دادن کودکان می شود ، که واقعا این موضوع نه تنها برای پلیس بلکه برای کسانی که از این حوادث مطلع  می شوند بسیار دردناک و برای خانواده آن ها نیز غیر قابل جبران است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت : از والدین می خواهیم  که حتما نسبت به نصب صندلی کودک در خودروها برابر سن فرزند خود اقدام و از دوران کودکی این آموزش ها را برای آن ها نهادینه کنند تا ان شاالله شاهد این چنین حوادث تلخی در راه ها نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 16 درصدی کودکان در تصادفات فوتی

سهم 16 درصدی کودکان در تصادفات فوتی