مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:002024-01-05سياسي

انتقام سخت شهیدان حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: انتقام سخت رهروان سردار سلیمانی و شهیدان حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: انتقام سخت رهروان سردار سلیمانی و شهیدان حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه 15 دی ماه 1402 یاسوج ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران حاج قاسم سلیمانی در کرمان طی حادثه تروریستی افزود: 44 کودک و زن بی گناه به چه جرمی در این حادثه تروریستی در خون غلطیدند؟ وی اظهار کرد: دشمن انواع و اقسام فشارها و جنگی ها، ترورها و کودتا را بر این ملت تحمیل کرده است و از این مسیر نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر در جنگ دفاع مقدس آمریکا و استکبار از صدام حمایت نمی کردند حکومت صدام با دو عملیات ما سقوط می کرد.

حسینی با بیان اینکه جریان داعش را آمریکا خلق کرده است، تصریح کرد: داعش پیاده نظام آمریکا بود، داعش ساخته و پرداخته آمریکا و جبهه غرب بود و حاشیه امنی برای اسراییل و ورود آمریکا به منطقه ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام سخت شهیدان حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت

انتقام سخت شهیدان حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت