مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:002024-01-17سياسي

مدل های موفق ترک اعتیاد، جایگزین «متادون درمانی» در مراکز ماده 16


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در مبحث ترک اعتیاد الگویی 9 مرحله ای طراحی کرده ایم که تک بعدی نیست و تمامی جوانب مورد نیاز یک مددجو از ابتدای شروع ترک تا جامعه پذیری را دربر می گیرد.

- مدل های موفق ترک اعتیاد، جایگزین متادون درمانی در مراکز ماده 16 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در مبحث ترک اعتیاد الگویی 9 مرحله ای طراحی کرده ایم که تک بعدی نیست و تمامی جوانب مورد نیاز یک مددجو از ابتدای شروع ترک تا جامعه پذیری را دربر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر با تأکید بر اینکه امروز باید روش ترک اعتیاد مبتنی بر علم مددکاری و حمایت از مددجویان برنامه ریزی شود، تصریح کرد: برنامه های تربیتی، آموزشی و درمانی از جمله سم زدایی، هویت بخشی، سلامت جسمانی و معنویت افزایی، توجه به مسائل روحی، روانی و انگیزشی در ذیل الگوی 9 گام مداخله ای تعریف شده؛ اما آنچه در این بین مهم است، موضوع حمایت پس از خروج مددجویی است که گاه خانواده پذیرای وی نیست و نبود همین حمایت ها تمام تلاش ها و زحمات مددکاران و شخص مددجو را از بین می برد.

وی با اشاره به اینکه سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با هدف حمایت از مددجویان پاک و اجرای مرحله آخر الگوی 9 گام مداخله ای مراکز جامعه پذیری برای زندگی موقت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل های موفق ترک اعتیاد، جایگزین «متادون درمانی» در مراکز ماده 16

مدل های موفق ترک اعتیاد، جایگزین «متادون درمانی» در مراکز ماده 16