مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:052023-12-26دانش

توسعه امکانات آموزشی زنان در مناطق کم برخوردار اولویت وزارت علوم است


مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده گفت: توسعه کمی و کیفی امکانات آموزشی در مناطق نیمه برخوردار و کم برخوردار برای زنان در دانشگاه ها مورد توجه وزارت علوم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، فخرالسادات نصیری مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده در همایش آموزش عالی و پیشرفت زنان در ایران که از سوی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی برگزار شد گفت: منابع انسانی ما به دو بخش مرد و زن تقسیم نمی شود؛ اما چنانچه از نظر کمی بخواهیم این دو را در نظر بگیریم با تصور اینکه نیمی از این منابع را زنان تشکیل می دهند، نیم دیگر را همین زنان تربیت می کنند، بنابراین برای بهبود وضعیت زنان نیازمند فرهنگ سازی و ارزش گذاری هستیم و مردان هم باید در این زمینه نقش ایفا کنند.

 وی ادامه داد: برای رسیدن زنان به جایگاه ذاتی، فطری، خانوادگی و اجتماعی شان نباید موانع زیادی وجود داشته باشد بلکه باید ارتباطی دوسویه از طریق همکاری و همیاری شکل بگیرد و به یک ارزش تبدیل شود.

 مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه اعداد و ارقام حاکی از افزایش حضور زنان در آموزش عالی بعد از انقلاب اسلامی است گفت: 61 درصد دانش جویان، 48 درصد از یاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه امکانات آموزشی زنان در مناطق کم برخوردار اولویت وزارت علوم است

توسعه امکانات آموزشی زنان در مناطق کم برخوردار اولویت وزارت علوم است