مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:102024-01-11فناوري

هشدار جدی پلیس فتای تهران : مراقب باشید هک نشوید


پلیس فتای تهران با اشاره به نصب نکردن برنامه از منابع ناشناس و نامعتبر افزود: فریب نرم افزارهای هک و … را نخورید و به هیچ عنوان از منابع غیر رسمی اقدام به دانلود و نصب نرم افزار نکنید و نصب برنامه های مورد نیاز خود را فقط از طریق منابع معتبر انجام دهید .

- پلیس فتای تهران با اشاره به نصب نکردن برنامه از منابع ناشناس و نامعتبر افزود: فریب نرم افزارهای هک و … را نخورید و به هیچ عنوان از منابع غیر رسمی اقدام به دانلود و نصب نرم افزار نکنید و نصب برنامه های مورد نیاز خود را فقط از طریق منابع معتبر انجام دهید چرا که مجرمین سایبری با پوشش ها و عناوین مختلف در کمین هستند تا با ارسال بدافزار روی تلفن همراه شما اقدامات مجرمانه خود را آغاز کنند.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ، از کاربران خواست به هیچ عنوان به پیام های درخواست واریز پول از سوی آشنایان توجه نکرده و قبل از واریز پول با آن فرد تماس بگیرند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار داشت در روزهای گذشته تعداد پرونده های تشکیلی در زمینه هک و دسترسی غیرمجاز در پایتخت افزایش داشته و در این مدت کاربران بسیاری قربانی این موضوع شده اند.

   این شیادان اینترنتی ترفندهای مختلفی برای انجام اقدامات مجرمانه خود دارند؛ از مرسوم ترین آنها می توان به ارسال لینک های آلوده و ترغیب افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی پلیس فتای تهران : مراقب باشید هک نشوید

هشدار جدی پلیس فتای تهران : مراقب باشید هک نشوید