مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:302024-01-15سياسي

اشتراکات قومیتی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان مسیری برای توسعه است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور گفت: اشتراکات قومیتی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان می تواند مسیری برای توسعه و پیشرفت قلمداد شود.

- ایسنا/خراسان شمالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور گفت: اشتراکات قومیتی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان می تواند مسیری برای توسعه و پیشرفت قلمداد شود.

مرتضی روزبهانی در نشست با استاندار خراسان شمالی و تعدادی از مدیران استانی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های متقابل استانی می تواند توانمندی های خراسان شمالی را به نمایش بگذارد ضمن اینکه از هر فرصتی برای ارائه توانمندی های این استان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به توافقات ایران با کشور ترکمنستان بیان کرد: اقدامات فرهنگی در کشور ترکمنستان به واسطه وجود رایزن فرهنگی در این کشور به سهولت انجام می شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان به حوزه سلامت، بهداشت و درمان هم اشاره کرد و گفت: برای موضوع گردشگری درمانی اطلاع رسانی و.

تبلیغات لازم را انجام خواهیم داد.

در ادامه استاندار خراسان شمالی افزود: اشتراکات قومیتی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان می تواند مسیری برای توسعه و پیشرفت قلمداد شود که امیدواریم این اتفاقات خوشایند در همه حوزه ها به زودی رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتراکات قومیتی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان مسیری برای توسعه است

اشتراکات قومیتی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان مسیری برای توسعه است