مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:102024-01-06اقتصادي

2900 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی در دست اجراست


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه 2 هزار و 900 طرح صنعتی و تولیدی در استان در دست اجرا است، گفت: هم اکنون هزار و 100 طرح صنعتی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع دو هزار و 900 طرح در دست اجرا (جوازهای تاسیس دارای پیشرفت فیزیکی) در داخل و خارج شهرک های صنعتی با ارزش سرمایه گذاری حدود 56 همت و پیش بینی ایجاد اشتغال حدود 39 هزار نفر در استان وجود دارد.

وی از کسب رتبه نخست آذربایجان شرقی در صدور جواز تاسیس ایجادی خبر داد و گفت: در 9 ماه نخست امسال هزار و 540 فقره جواز تاسیس ایجادی برای شروع سرمایه گذاری های صنعتی جدید صادر شده که این موضوع نشان دهنده افزایش علاقه مندی به سرمایه گذاری در بخش صنعت استان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرستان های تبریز، شبستر، آذرشهر و بستان آباد است.

عظمایی گفت: بیشترین صدور جواز ایجادی به ترتیب متعلق به گروه های صنعتی محصولات فلزی، محصولات از لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات و محصولات غذایی و آشامیدنی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2900 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی در دست اجراست

2900 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی در دست اجراست