مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:452023-12-23سياسي

پیکر شهیدحسن زاده در آرین شهر تشییع شد


فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: امروز گوشه ای از مرز را پیدا نمی کنید که آغشته به خون شهید نباشد به همین دلیل مرزهای ما با خون شهدا پایدار هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: امروز گوشه ای از مرز را پیدا نمی کنید که آغشته به خون شهید نباشد به همین دلیل مرزهای ما با خون شهدا پایدار هستند.

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری صبح روز شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید علی حسن زاده در آرین شهر شهرستان قاین با تأکید بر اینکه شهید حسن زاده برای ایجاد امنیت پایدار در مرز به شهادت رسید، اظهار کرد: ما به وجود چنین جوانانی شجاع افتحار می کنیم و به آنها می بالیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نزاجا با بیان اینکه همرزم و برادر عزیزم دیروز با قدم های استوارش در کوچه و خیابان های آرین شهر قدم می زد و امروز ما به پیکر مطهرش سلام می دهیم، بیان کرد: در حقیقت اشک من از سر استیصال نیست بلکه به واسطه آن است که شاهد تشییع شهید مطهر، هم مرز و برادری هستم که تا دیروز در سنگرش قد و بالای رعنایش را می دیدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر شاطری با اشاره به اینکه امروز در این مراسم با شهید وداع نمی کنیم بلکه کسب اجازه و تجدید پیمان می کنیم که مرزها همچنان در راستای امنیت مرزها تلاش کنیم، گفت: امنیت پایدار مرزها ثمره خون شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهیدحسن زاده در آرین شهر تشییع شد

پیکر شهیدحسن زاده در آرین شهر تشییع شد