مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:252023-12-28سياسي

مادرانی که نیمی از قلبشان زیر خاک مدفون است


فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) شهرستان خاوران گفت:حفظ حرمت پدران و مادران شهدا و دلجویی از آن ها مختص یک روز نیست و ای کاش مسوولان فراموش نکنند با فداکاری جگرگوشه های این پدر و مادران برای خدمت انتخاب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خاورا، پناهی در برنامه تکریم مادران شهدا در این شهرستان گفت:مادران شهدا موجودات بی همتایی هستند که تاریخ جز در دوران پربرکت زندگی اهل بیت علیه السلام، کوچکترین نمونه از آن ها را سراغ ندارد و این سخاوت فراتر از چیزی است که آن را مهر مادری می نامند و البته این مادران بدون تردید با تأسی از عزیزانی چون حضرت زینب (س) و حضرت ام البنین (س) در این راه پر مرارت قدم گذاشتند.

وی افزود: درست در روز هایی که میهن اسلامی سخت ترین ایام خود را سپری می کرد، قلب مهربان پدران و مادران شهدا چنان خورشیدی گرم در زمستانی سرد و یخ زده، آفتاب مهربانی و همراهی را در این سرزمین تاباند و فرزندان خود را عازم جبهه های نبرد کردند.

او گفت: نیمی از قلب مادران شهدا زیر خاکی مدفون است که پیکر فرزند آن ها را دربرگرفته است و نقش پرمخاطره مادری را این مادران خوب ایفا کردند که بدون هیچ چشم داشتی، دست از جگرگوشه هایشان کشیدند و به فرمان رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و چشم انتظاری و حسرت دیداری دوباره سهم دل مهربانشان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادرانی که نیمی از قلبشان زیر خاک مدفون است

مادرانی که نیمی از قلبشان زیر خاک مدفون است