مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:102024-01-02سياسي

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد در پویش به «حرمت حضرت فاطمه (س) می بخشم»


همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) 30 زندانی جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رییس شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان امروز در مراسم آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و تسلیت به مناسبت شهادت سردار دلها گفت: مادران در دامان خود پسرانی تربیت کردند که چه در جنگ تحمیلی و چه امروزه با جنگ نرم در برابر دشمنان ایران مقاومت کردند و ایران اسلامی همواره سربلند و مقتدر بوده است.

بندانی با اشاره نقش شوراهای حل اختلاف در صلح و سازش پرونده ها افزود: امروزه در جامعه باید فرهنگ صلح و سازش گسترش بیابد و از زندگی ائمه الگو بگیریم که آنها هم از صدر اسلام در زمینه فرهنگ صلح و سازش تلاش کردند حتی از هزینه های شخصی خود برای این امر خدا پسندانه استفاده کردند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 105 شعبه صلحی و رایی در شوراهای حل اختلاف دائر است با همکاری صلحیاران و ریش سفیدان استان سالانه چند هزار پرونده به سازش ختم می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و کانون بسیج شوراهای حل اختلاف گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 60 زندانی جرائم غیر عمد در استان از زندان آزاد که 20 نفر امروز با همت کانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد در پویش به «حرمت حضرت فاطمه (س) می بخشم»

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد در پویش به «حرمت حضرت فاطمه (س) می بخشم»