مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:512023-12-27اقتصادي

دوران طلایی نوسازی بافت های فرسوده در برنامه هفتم توسعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و دیگر مسؤولان در بم برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این نشست با اشاره به اینکه استان کرمان باید در خصوص نوسازی بافت های فرسوده پیش قراول باشد، اظهار داشت: پیش بینی می شود دوران طلایی نوسازی بافت های فرسوده در برنامه هفتم توسعه دیده در پیش خواهد بود.

محمد آیینی با اشاره به اینکه بم به عنوان دبیرخانه جایزه ملی بم از امروز آغاز به کار کرده است، افزود: طی یک سال گذشته بیش از 80 هزار واحد وارد چرخه نوسازی شده و قریب به 25 هزار سقف لرزان کم شده است.

وی با بیان این مطلب که علاوه بر شهرستان بم، استان کرمان هم باید در خصوص نوسازی بافت های فرسوده پیش قراول باشد، افزود: سهم استان طی چهار سال ساخت حدود 24 هزار واحد است که تاکنون حدود 5 هزار واحد آن محقق شده و با جلسه ای که برگزار شد این جریان شتاب بیشتری می گیرد.

معاون وزیر راه وشهرسازی با تاکید بر برگزاری جلسات ستاد بازآفرینی استان به صورت منظم، ابراز داشت: ساخت بناهای پایدار، استفاده از بسته های تشویقی و محرومیت زدایی از محلات نیز مورد تاکید ما است و در این زمینه ظرفیت قانونی خوبی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران طلایی نوسازی بافت های فرسوده در برنامه هفتم توسعه

دوران طلایی نوسازی بافت های فرسوده در برنامه هفتم توسعه