مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:152024-01-17اجتماعي

محورهای اصلی و فرعی روستایی آستارا بازگشایی شد


به دنبال بارش برف سنگین در مناطق جنگلی و محورهای کوهستانی این شهرستان با تلاش تمام وقت اکیپ های راهداری و مدیریت ستاد بحران هم اکنون تمامی جاده های مسدود شده از برف بازگشایی شدند.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: به دنبال بارش برف سنگین در مناطق جنگلی و محورهای کوهستانی این شهرستان با تلاش تمام وقت اکیپ های راهداری و مدیریت ستاد بحران هم اکنون تمامی جاده های مسدود شده از برف بازگشایی شدند.

محمدرضا شهاب زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه های برفگیر اصلی و فرعی روستایی باز است و رفت و آمد وسائط نقلیه در محورهای کوهستانی امکان پذیر است، اظهار کرد: مسیرهای ارتباطی 27 روستای آستارا که در روزهای گذشته به علت بارش برف و کولاک بسته شده بود، با تلاش راهداران این شهرستان ظهر امروز چهارشنبه به طور کامل بازگشایی شده و تردد در بین آنها با استفاده از زنجیر چرخ و نکات ایمنی در حال انجام است.

وی با اشاره به کوهستانی بودن محورهای روستایی شهرستان و ارتفاع بالای برف در برخی محورهای روستایی افزود: با بازگشایی محورهای برفگیر روستایی بخش مرکزی آستارا در این شهرستان راه ارتباطی روستاهای مسدود شده از برف با مسیر اصلی شهری برقرار و برق روستاهای قطع شده در برف اخیر امروز نیز به طور کامل وصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای اصلی و فرعی روستایی آستارا بازگشایی شد

محورهای اصلی و فرعی روستایی آستارا بازگشایی شد