مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:102024-01-01سياسي

مشارکت مردم در انتخابات، قدرت ایجاد می کند


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، مشارکت فراگیر و حداکثری مردم را مولفه ای برای ایجاد و تقویت قدرت اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام طاها توکلی ظهر امروز در دومین یادواره حریم عشق که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت پایدار و اصالت واقعی به واسطه شهدا است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک فرد نیست بلکه یک مکتب و درس آموز است، خاطرنشان کرد: این مکتب لازمه حیات و رسیدن بشر به جهان بینی است.

وی تاکید کرد: در دگرگونی روزگار باید گوهرها خمیرمایه وجود انسان ها برای نسل های بعدی بیان کنند و این حقی بر گردن ماست.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه به برکت اقتدار انقلاب و مکتب شهید سلیمانی به یک جایگاه الهام بخشی نسبت به استکبار جهانی رسیده ایم، یادآور شد: مقام ولایت جغرافیای مقاومت را توسعه داد و اکنون به اعتبار ملت انقلابی و فداکاری مادران شهید سر بلند می کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه به برکت مولفه های مثبت عزت داریم، بیان کرد: در دیدار اخیر مقام ولایت با بانوان، عنوان کردند، جایگاه مادر و زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات، قدرت ایجاد می کند

مشارکت مردم در انتخابات، قدرت ایجاد می کند