مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:402024-01-07اقتصادي

بانک ها برای حمایت از بخش تولید کردستان ملزم شوند


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به اینکه کردستان در رتبه های آخر صنعت قرار دارد بتید بانک هایی که منابع و مصارف زیر 80 درصد دارندبه حمایت از بخش تولید در استان ملزم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله کاردانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت و تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه کردستان اظهار کرد: قطار توسعه هر منطقه از تونل تولید می گذرد از این رو توجه به فعالین و سرمایه گذاران حوزه تولید ضروری است.

وی افزود: برگزاری جلسات و در نظر گرفتن آیتم های تشویقی و حمایتی برای تولیدکنندگان باید به عنوان یک ضرورت مهم مورد توجه قرار بگیرد.

کاردانی با بیان اینکه تامین امنیت سرمایه گذاری از مولفه های مهم در رونق تولید است، عنوان کرد: به اختصاص اعتبارات لازم به منظور اعطای سرمایه در گردش تولیدکنندگان، نوسازی ماشین آلات، توسعه خطوط تولید با توجه به امکانات لازم که می تواند منجر به توسعه همزمان تولید و اشتغال شود، توجه شود.

رییس خانه صنعت و معدن کردستان اضافه کرد: با توجه به اینکه کردستان در صنعت رتبه های آخر دارد باید از موضوع منابع و مصارف معاف شود و یا بانک هایی که منابع و مصارف زیر 80 درصد دارند با اختصاص خط اعتباری ویژه از بانک مرکزی خود به حمایت از بخش تولید ملزم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها برای حمایت از بخش تولید کردستان ملزم شوند

بانک ها برای حمایت از بخش تولید کردستان ملزم شوند