مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:152023-12-23بين الملل

مشاور ارشد زلنسکی: کشورهای خارجی باید سربازان فراری اوکراینی را تحریم کنند


مشاور ارشد ریاست جمهوری اوکراین گفت، مردان اوکراینی مشمول خدمت سربازی که در بحبوحه جنگ با روسیه از کشور فرار کرده اند باید دسترسی آنها به خدمات توسط کشور میزبان قطع شود و بدین ترتیب به اوکراین بازگردند.

- مشاور ارشد ریاست جمهوری اوکراین گفت، مردان اوکراینی مشمول خدمت سربازی که در بحبوحه جنگ با روسیه از کشور فرار کرده اند باید دسترسی آنها به خدمات توسط کشور میزبان قطع شود و بدین ترتیب به اوکراین بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل پودولیاک مشاور ارشد ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین در گفت وگو با تلویزیون 24 اوکراین با مقایسه اوکراینی های خارج از کشور و آنهایی که در کشور مانده و بسیج شده اند، بیان کرد: هیچکس اجازه کناره گیری از این درگیری را ندارد و نباید از مسئولیت کشورش شانه خالی کند.

همه باید برابر باشند.

وی افزود: باید دسترسی اوکراینی هایی واجد شرایط برای سربازی که از کشور گریخته اند، توسط آن کشورهایی که آنها در آنجا زندگی می کنند، محدود و تحریم هایی علیه آن ها اعمال شوند.

آنها یا باید به سربازی اعزام شوند یا یک سری فرصت ها را از دست بدهند.

این اظهارات او در حالی بیان شد که رستم اومروف وزیر دفاع اوکراین از تصمیم جدیدش برای بسیج مردان 25 الی 60 ساله اوکراینی که در خارج از کشور زندگی می کنند، خبر داد و گفت این افراد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ارشد زلنسکی: کشورهای خارجی باید سربازان فراری اوکراینی را تحریم کنند

مشاور ارشد زلنسکی: کشورهای خارجی باید سربازان فراری اوکراینی را تحریم کنند