مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:502023-12-31حوادث

شکارچی متخلف در مشگین شهر دستگیر شد


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر طی رصد و مراقبت موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محیط بانان شهرستان با گشت و کنترل و تلاش شبانه روزی در مناطق تحت مدیریت و آزاد پس از مراقبت و رصد 6 ساعته، طی کمین گذاری در چند مسیر، موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز شدند که مبادرت به شکار پرنده کبک معمولی کرده بود.

وی افزود: از این شکارچی متخلف یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی 2 لول به همراه تعدادی فشنگ ساچمه ای و لاشه سه قطعه کبک معمولی و چیل کشف و ضبط شد و متخلف پس از تشکیل پرونده تخلف جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت شبانه روزی در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی برخورد می کنند.

محمدی عنوان کرد: از همیاران و دوستداران محیط زیست تقاضا می شود در صورت مشاهده شکارچیان و صیادان غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت، به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با شماره 32530666-045 یا تلفن گویا 1540 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی متخلف در مشگین شهر دستگیر شد

شکارچی متخلف در مشگین شهر دستگیر شد