مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:452023-12-24ورزشي

لایحه کمک مالی به داماش برای تعیین تکلیف وضعیت تیم مسکوت ماند


به موافقت اعضای شورای شهر رشت، لایحه کمک مالی به تیم فوتبال داماش رشت به مدت 2 ماه با هدف تعیین تکلیف وضعیت مالکیت آن تیم مسکوت باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصدوسیزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با انتقاد از عدم پرداخت بسته های حمایتی یلدایی به کارگران شرکتی شهرداری رشت اظهار کرد: به واسطه شکایتی که در گذشته درخصوص اینگونه پرداخت ها صورت گرفت با رای دیوان این پرداخت ها متوقف شده است.

  وی با بیان اینکه انتظار می رفت با توجه به تورم مالی از قشر کارگر، حمایت بیشتری صورت بگیرد، افزود: اعضای شورای رشت بارها به این موضوع تاکید داشتند و انتظار می رفت شهردار رشت از طریقی بسته های یلدایی برای کارگران شرکتی در نظر می گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد که از این پس در قراردادهایی که شهرداری رشت با شرکت های طرف قرارداد پیرامون امور پسماند، فضای سبز و غیره منعقد می کند حتما پرداخت بُن کارت های در راستای حمایت و قدردانی از زحمات کارگران شرکتی در مناسبت هایی همچون یلدا، سال نو و روز مرد قید شود تا به لحاظ قانونی مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه کمک مالی به داماش برای تعیین تکلیف وضعیت تیم مسکوت ماند

لایحه کمک مالی به داماش برای تعیین تکلیف وضعیت تیم مسکوت ماند