مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:162024-01-15اقتصادي

تعلل وزارت صمت علت اجرا نشدن استاندارد اجباری پوشاک


روند اجرای هر استاندارد اجباری به بازه ای شش ماهه پس از تصویب نیاز دارد، یکی از علل اجرا نشدن استاندارد پوشاک، - رییس سازمان ملی استاندارد گفت: روند اجرای هر استاندارد اجباری به بازه ای شش ماهه پس از تصویب نیاز دارد، یکی از علل اجرا نشدن استاندارد پوشاک، تعلل وزارت صمت است که هنوز برنامه ای برای اجرای برچسب گذاری بر منسوجات سلامت محور ارائه نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسلام پناه گفت: یکی از مهمترین مواردی که سازمان استاندارد با جدیت به آن ورود کرده بحث ایمنی و سلامت مردم جامعه است که با تدوین استاندارد اجباری در منسوجات سلامت محور به عنوان یکی از موارد مهم بدان پرداخته است.

رییس سازمان ملی استاندارد همچنین گفت: روند اجرای هر استاندارد اجباری به بازه ای 6 ماهه پس از تصویب نیاز دارد، یکی از دلایل اجرا نشدن استاندارد پوشاک، تعلل وزارت صمت به عنوان یکی از مسئولان اصلی در این حوزه است که هنوز برنامه ای برای اجرای برچسب گذاری بر منسوجات سلامت محور ارائه نکرده است.

وی افزود: در گام اول منسوجاتی که به طور مستقیم با پوست بدن در ارتباط هستند را نشانه گذاری کردیم و البسه نوزاد و کودک و البسه زیر را مشمول استاندارد اجباری قرار دادیم که در تیر ماه امسال در یکصد و هفدهمین جلسه شورای عالی استاندارد به تصویب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل وزارت صمت علت اجرا نشدن استاندارد اجباری پوشاک

تعلل وزارت صمت علت اجرا نشدن استاندارد اجباری پوشاک