مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:052024-01-01اجتماعي

ماجرای ابردزدی ترکیه از ایران چه بود؟


همه چیز از یک عکس شروع شد، عکسی که در فضای مجازی دست به دست چرخید تا سبب ساز تولد یک ایده باشد، ابر دزدی در مرز ایران و ترکیه همان ایده ای شد که طی چند روز گذشته حسابی بحث برانگیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عکسی که نشان می دهد انگار برف تصمیم گرفته در ترکیه ببارد اما نیم نگاهی هم به ایران نداشته باشد تصویر زیر همان عکس است، همان طورکه از آن پیداست درست مرز ایران و ترکیه محل تفاوت بارش ها است، شاید با دیدن تفاوت در این عکس هر ذهنی به ایده ربایش ابر یا وجود موانع غیرطبیعی برای بارش در ایران نزدیک شود.

شمالی ها از تهران ابر دزدی کردند! با ادامه دار شدن مسئله ابردزدی در فضای مجازی و این که عوامل غیر طبیعی مانع ورود ابر به ایران و بارش ها در مرزهای کشور می شوند کارشناسان دست به کار شدند، یکی از اظهار نظرها مربوط به کاوه مدنی، کارشناس محیط زیست و معاون سابق سازمان محیط زیست در ایران بود، او در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) یک تصویر از مناطق شمالی ایران منتشر کرد، تصویر زیر همان عکسی است که مدنی با انتشار آن نوشت: با همان منطقی که در چند هفته اخیر برای تقویت شایعه منصرف کردن ابرها از ورود به ایران استفاده شده، می توان ادعا کرد که مردم گیلان، مازندران و گلستان، با دستکاری آب و هوا از مردم تهران ابردزدی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ابردزدی ترکیه از ایران چه بود؟

ماجرای ابردزدی ترکیه از ایران چه بود؟