مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:402024-01-01سياسي

توقیف خودروهای پلاک مخدوش و شوتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات شهرستان های ایذه، باغملک و هفتکل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت این 3 شهرستان و همچنین 11 شهید شهرستان راسک اظهار داشت: - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مأموران انتظامی نباید نسبت به حضور خودروهای پلاک مخدوش و شوتی ها در خیابان ها و معابر بی تفاوت باشند و بلافاصله بعد از رویت، آنها را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات شهرستان های ایذه، باغملک و هفتکل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت این 3 شهرستان و همچنین 11 شهید شهرستان راسک اظهار داشت: هدف از این سفر ابلاغ سلام و خسته نباشید فرمانده کل انتظامی کشور به تمامی کارکنان استان خوزستان خصوصاً کارکنان این سه شهر شهیدپرور بود.

وی با تاکید بر آموزش های تخصصی کارکنان افزود: آموزش باید مستمر و پیوسته باشد و فرماندهان می بایست گزارش کار خود را از آموزش کارکنان شروع کنند و با بررسی عملکرد این حوزه، اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: آموزش های نظامی، حقوقی و تعاملاتی باید در رأس آموزش ها باشد؛ سه موضوع در تحول کوپ ها و کمیسیون های عملیات باید دائمی باشد، که شامل دانستنی های حقوقی و قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروهای پلاک مخدوش و شوتی

توقیف خودروهای پلاک مخدوش و شوتی