مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:002023-12-26سياسي

نهم دی ماه روز میثاق مردم با ولایت است


فرماندار بردسکن با بیان این که شهادت حاج قاسم به یک حماسه تبدیل شد، گفت: حماسه نهم دی ماه روز بصیرت، حماسه و میثاق مردم با ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده در جلسه امروز ستاد برنامه ریزی گرامیداشت نهم دی ماه  و هفته بصیرت اظهار کرد: حماسه ای که مردم در سال 88 ایجاد کردند خط بطلانی بر تمام برنامه های شیطان صفت دشمن کشید که خواب های عجیبی برای این نظام و مملکت می دید.

فرماندار بردسکن دراین جلسه که فرماندهان نظامی وانتظامی واعضای شورای اداری شرکت داشتند، گفت: دشمن  فکر می کرد، با ورود تعدادی معاند و ضد انقلاب به کف خیابان، نظام ساقط می شود و از بین می رود که مردم با حماسه بسیار عظیمی آفریدند و نشان دادند که همچنان پای این نظام و انقلاب  و مدافع خون شهدای عزیز هستند.

وی با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)  هفته زن  ومقام مادر ونیز  سالگرد شهادت  سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ا فزود: دشمن فکر کرد با شهادت حاج قاسم، کار مقاومت به سرانجام می رسد اما دیدیم که شهادت حاج قاسم خود یک حماسه شد  که هم ایران و هم دنیا را تکان داد.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه  حماسه نهم دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عزت ، استقلال ، غیرت و بصیرت و اقتدار برای نظام اسلامی ما شد، گفت: دشمن فکر می کرد که با ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی ماه روز میثاق مردم با ولایت است

نهم دی ماه روز میثاق مردم با ولایت است